Multistrada V2 S
Váš každodenný zázrak
Rodina Ducati Multistrada pokračuje vo svojom vývoji v podobe novej Multistrady V2: ideálneho motocykla, ktorý si naplno vychutná každú trasu, všestranný pri každodennom používaní aj v meste, vždy so športovým a nezameniteľným štýlom, ktoré charakterizujú každú Ducati. Nový dvojvalec z rodiny je čoraz intuitívnejší, pohodlnejší, zábavnejší a prístupnejší aj vďaka uvedeniu 35 kW verzie pre držiteľov vodičského preukazu A2. Multistrada V2 je technologicky vyspelý motocykel s prepracovanou jazdou a extrémne komplexným elektronickým balíkom, bez toho aby sme zabudli na motor, najnovšiu evolúciu 937 cm3 Testastretta 11° redstavuje dokonalú bránu do sveta Ducati Tourer. Počas vývojových fáz tohto motocykla boli hlavnými bodmi ergonómia, zníženie hmotnosti, aktualizácie motora a séria vylepšení, ktoré sa riadia filozofiou „neustáleho zlepšovania“.
V plnej výbave
Novo je Multistrada V2 dostupná vo verzii S. To znamená takmer identickú výbavu s luxusným modelom Multistrada V4. A to vrátane semiaktívneho podvozku DSS, Cornering ABS, LED osvetlenie s prisviecovaním do zákrut, bezlíčkovým zapaľovaním a automatickým vypínaním smeroviek a mnohých ďalších vymožeností.
Ži výnimočnosťou
Na Multistrade V2 sa zázrak stane každodennou zastávkou. Jeho všestrannosť, výkon a kombinácia potešenia a ľahkosti z jazdy z neho robia dokonalého spoločníka na každodenné, aj tie najneočakávanejšie zážitky z cestovania.
| MOTOR | |
| typ | Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod |
| zdvihový objem | 937 ccm |
| vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
| kompresný pomer | 12,6:1 |
| výkon motora | 83,1 kW (113 hp) pri 9000 otáčkach |
| krútiaci moment | 96,2 Nm pri 7750 otáčkach |
| palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva BOSCH, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire |
| výfuk | koncovka výfuku z antikorovej ocele s katalyzátorom |
| PREVODOVKA | |
| typ | mechanická, 6 prevodových stupňov |
| pomer | 1 = 40/13, 2 = 36/16, 3 = 34/19, 4 = 31/21, 5 = 23/29, 6 = 25/27 |
| primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,8:1 |
| sekundárny prevod | reťaz |
| predné ozubené koleso | 16 |
| zadné ozubené koleso | 42 |
| spojka | Viaclamelová mokrá spojka s hydraulickým ovládaním, samočinné pôsobenie na pohon, šmykľavý chod pri dobehu |
| PODVOZOK | |
| rám | priehradový z oceľových rúrok |
| rázvor | 1594 mm |
| sklon prednej vidlice | 25,2 ° |
| predné tlmiče | elektronický, semiaktívny Ducati Skyhook Suspension EVO |
| zdvih | 170 mm / 180 mm |
| predný disk | Odliatok z ľahkej zliatiny, 3 "x 19" |
| predná pneumatika | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 |
| zadný tlmič | Plne nastaviteľný monoshock, diaľkové nastavenie predpätia pružiny, hliníkové obojstranné otočné rameno |
| zdvih | 170 mm / 180 mm |
| zadný disk | Odliatok z ľahkej zliatiny, 4,5 "x 17" |
| zadná pneumatika | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 |
| predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4-piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, ABS |
| zadná brzda | Kotúč Ø 265 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách |
| palivová nádrž | 20 l |
| emisie | 162 g / km |
| spotreba | 6,5 l / 100 km |
| záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
| bezpečnostné vybavenie | Jazdecké režimy, Výkonové režimy, ABS v zákrutách, Trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, Denné svietenie, Brzdové svetlo Ducati |
| prevedenie | dvojmiestne |
| výška sedadla | Nastaviteľné, 790 mm - 860 mm |
| servisný interval | 15 000 km / 24 mesiacov |
| Štandardné vybavenie | Podsvietené spínače na riadidlách, 5 "farebný TFT displej |