Diavel V4
Dare to be Bold
Svalnatý a elegantný zároveň, pútavý nový Diavel V4 kombinuje zdanlivo vzdialené technické a štylistické črty športových naháčov a svalnatých cruiserov. Týmto spôsobom uspokojí túžby širokej škály jazdcov: od športových nadšencov, ktorí hľadajú pohodlný a dizajnový motocykel, cez tých, ktorí si namiesto toho užívajú relaxačnú jazdu v mestskom prostredí, až po fanúšikov neuveriteľného výkonu.
Dare to be Bold
Svalnatý, drsný, so svojimi širokými „plecami“ a hrdo viditeľným výfukom so štyrmi výstupmi, Diavel V4 je navrhnutý tak, aby sprostredkoval odvahu a nezostal nepovšimnutý. Počnúc novým predným a zadným združeným svetlom až po výsuvné stupačky spolujazdca sú detaily, ktoré robia rozdiel a robia dizajn tohto motocykla ešte jedinečnejším a nezameniteľnejším.
Motor je základ
Nový Diavel využíva motor V4 Granturismo s objemom 1 158 cm3 ako ústredný prvok dizajnu motocykla. Poskytuje bezkonkurenčné potešenie z jazdy a neuveriteľnú dynamiku, pričom generuje maximálny výkon 168 koní a krútiaci moment 126 Nm. Extrémne ľahký a kompaktný agregát V4 Granturismo (odvodený z Desmosedici Stradale z Panigale a Streetfighter V4) zaisťuje pôžitok už od najnižších otáčok. Môže sa pochváliť aj nízkymi prevádzkovými nákladmi s veľkou údržbou každých 60 000 km (svetový rekord) a nízkou spotrebou paliva a emisiami vďaka rozšírenému systému deaktivácie valcov. Táto funkcia vyradí zadný blok nielen pri státí, ale aj pri jazde v nízkych otáčkach motora so zníženým zaťažením.
Maximálne potešenie z jízdy
Jazdné pozície, nízke sedadlo, širokí volant a centrálne umiestnenie stupačiek, všetko tak veľmi blízké milovníkom prvej generácie modelu Diavel, se nezmenilo. Čo sa zmenilo je podvozok. Nová konštrukcia podvozku zaručuje perfektnú ovládatelnosť a ochotu v zatáčkách, vylepšená ergonomia, komfort pre jazdca i spolujazdca.
| Motor | |
|---|---|
| TYP | V4 Granturismo, V4 - 90 °, 4 ventily na valec, protibežný kľukový hriadeľ, Twin Pulse, kvapalinou chladené |
| ZDVIHOVÝ OBJEM | 1158 ccm |
| VRTANIE X ZDVIH | 83 x 53,5 mm |
| KOMPRESNÍ POMER | 14:1 |
| VÝKON MOTORA | 168 hp (124 kW) @ 10750 rpm |
| TOČIVÝ MOMENT | 126 Nm @ 7500rpm |
| PALIVOVÝ SYSTÉM | elektronické vstrekovanie, oválná vstrekovacia jednotka, systém Ride-by-Wire |
| VÝFUKY | z nerezovej oceli s 2 katalyzátormi a 4 lambda sondami, |
| EMISE | Euro 5 |
| Převody | |
| PREVODOVKA | 6 stupňová |
| POMER | 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25 |
| PRIMÁRNI PREVOD | pomer 1.80:1 |
| SEKUNDÁRNÍ PPRVOD | reťaz |
| PREDNÉ OZUBENÉ KOLESO | 16 zubov |
| ZADNÉ OZUBENÉ KOLESO | 43 zubov |
| SPOJKA | viaclamelová v olej. kúpeli, hydraulicky ovládaná, self-servo |
| Podvozok | |
| RÁM | Hliníkový monokok |
| ROZVOR | 1593 mm |
| SKLON | 26° |
| PREDNÉ ODPRUŽENIE | 50mm plne nastaviteľná usd vidlica, |
| PREDNÍ ZDVIH | 120 mm |
| PREDNÉ PNEU | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17 |
| ZADNÉ ODPRUŽENIE | plne staviteľné, hliníková povrchová upravená jednostranná kyvná vidlica. |
| ZADNÍ ZDVIH | 145 mm |
| ZADNÍ RAFIK | hliníkový liaty a obrábaný 8.00" x 17" |
| ZADNÉ PNEU | Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17 |
| PREDNÉ BRZDY | 2x 330mm poloplovoucí kotúče, 4 piestikové radiálne strmene Brembo Stylema Monobloc, Bosch cornering ABS |
| ZADNÉ BRZDY | 265mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch cornering ABS |
| Ostatné | |
| PALIVOVÁ NÁDRŽ | 20 l |
| SUCHÁ HMOTNOSŤ | 211 kg |
| PRÍSTROJE | 5´´TFT display |
| ZÁRUKA | 4 roky bez obmedzenia km |
| PROVEDENIE | dvojmiestne |
| VÝŠKA SEDLA | 790 mm |
| VÝBAVA | prepínanie jazdných režimov, výkonové režimy, Bosch náklonové ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati Traction Control, Ducati Power Launch, Ducati Wheelie Control, Ride by Wire, bezkľúčové zapaľovanie Hands Free, LED osvetlenie, automatická deaktivácia smerových svetiel |
| SERVIS | olejový servis: 15.000 km / 24 mesiacov Desmoservis: 60.000 km |