Panigale V4 R
998 ccm
160,3 kW (218 hp) pri 15 750 otáčkach
114,5 Nm pri 12 000 otáčkach
855 mm
186,5 kg
Závodenie je len začiatok.
Najnovší vývoj legendárnej ságy, ktorá stelesňuje športový prístup Ducati. Nová Panigale V4 R, vyvinutá s ohľadom na predpisy majstrovstiev WorldSBK, stelesňuje úspech, ktorý Ducati dosiahla v MotoGP a Superbikoch. Poháňaná motorom Desmosedici Stradale s objemom 998 cm3, je prvým motocyklom homologovaným na prevádzku v cestnej premávke, s Corner Sidepods a pretekárskou prevodovkou Ducati s Ducati Neutral Lock (DNL).
Zrodená na okruhu
Kompaktné tvary, ostré línie a pokročilé technické riešenia založené na výskume aerodynamiky sa spájajú a vytvárajú vzrušujúcu a agresívnu estetiku. Zrodená, aby prekonala všetky limity. Panigale V4 R si zachováva vyvážené proporcie modelu Panigale V4 a pridáva pokročilé aerodynamické riešenia, ktoré ďalej zdokonaľujú dizajn, čím sa dosahuje výrazný vývoj v porovnaní s predchádzajúcim modelom. Nasávacie potrubia majú teraz čistejší vnútorný povrch pre lepšiu priepustnosť v porovnaní s predchádzajúcou konfiguráciou, pričom škrtiaca klapka je úplne otvorená pri maximálnom zdvihu ventilov. Väčšiu príťažlivosť a autenticitu podčiarkujú komponenty z karbónu a nádrž z brúseného hliníka.
Pokročilý motor pretekára
Ešte rýchlejší. Ešte viac pretekárskych schopností. Navrhnutý s ohľadom na predpisy World Superbike. S motorom Desmosedici Stradale R s objemom 998 cm3 dosahuje výkon 239 koní, čo umožňuje rýchlosť presahujúcu 330 km/h, to prináša niekoľko dôležitých nových prvkov: sací systém je kompletne prepracovaný, každý piest je o 5 % ľahší a nový kľukový hriadeľ má vysokú zotrvačnosť. Panigale V4 R je vybavená pretekárskym radením, kde prevodovka (DRG) má neutrál umiestnený pod prvým prevodovým stupňom. Aby sa zabránilo náhodnému podradeniu na neutrál, prevodovka je vybavená patentovaným systémom Ducati Neutral Lock (DNL).
Esencia rýchlosti
Agilita, trakcia a rýchlosť v zákrutách tvoria základ nového podvozku Panigale V4 R. Prináša technológie navrhnuté tak, aby zabezpečili maximálnu kontrolu a dokonalý pocit z jazdy na ceste aj trati. Predný rám so 40 % zníženou bočnou tuhosťou dodáva väčšiu istotu pri maximálnych uhloch náklonu, čím zlepšuje nájazd do zákrut a ich prejazd pri ešte vyšších rýchlostiach. Nová dutá symetrická kyvná vidlica, prispieva k zníženiu celkovej hmotnosti a zvýšeniu stability. Vylepšená ergonómia, nové mechanické nastavenie tlmičov a výkonné brzdy sú ďalšími čerešničkami, ktoré zlepšia výkon na trati ale aj celkový pocit z jazdy.
Objem
998 ccm
Výkon
160,3 kW (218 hp) pri 15 750 otáčkach
Točivý moment
114,5 Nm pri 12 000 otáčkach
Hmotnosť
186,5 kg
Kontrola ventilov
24 000
| MOTOR | |
| typ | Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou |
| zdvihový objem | 998 ccm |
| vŕtanie x zdvih | 81 x 48,4 mm |
| kompresný pomer | 14.0 :1 |
| výkon motora | 160,3 kW (218 hp) pri 15 750 otáčkach |
| krútiaci moment | 114,5 Nm pri 12 000 otáčkach |
| palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia |
| spotreba | 7,2 l/ 100km |
| výfuk | 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a šiestimi lambda sondami |
| CO2 emisie | 167 g/km |
| štandard | Euro 5+ |
| PREVODOVKA | |
| typ | 6-stupňová |
| pomer | 1=36/15, 2=34/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=27/22 |
| primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,80:1 |
| sekundárny prevod | reťaz 520 |
| predné ozubené koleso | 16 |
| zadné ozubené koleso | 43 |
| spojka | hydraulicky ovládaná suchá spojka, samoodvzdušňovací hlavný valec |
| PODVOZOK | ||
| rám | Odlievaný hliníkový, predný, s optimalizovanou tuhosťou | |
| predné tlmiče | Plne nastaviteľná vidlica Öhlins NPX 43-mm s TiN úpravou. | |
| zdvih | 125 mm | |
| predný disk | 5-lúčový z kovanej zliatin, rozmer 3,5" x 17" | |
| predná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 120/70 ZR17 | |
| zadný tlmič | Plne nastaviteľná jednotka Öhlins TTX36 s nastaviteľným odskokom, kompresiou a hydraulickým predpätím pružiny. Symetrická hliníková kyvka Hollow. Nastaviteľná pozícia čapu +/- 3mm, nastaviteľná dĺžka zadného tiahla +/- 5mm | |
| zdvih | 130 mm | |
| zadný disk | 5-lúčový z kovanej zliatiny, rozmer 6,00" x 17" | |
| zadná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 200/60 ZR17 | |
| predné brzdy | 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Hypure®, Samoodvzdušňovací hlavný valec, ABS cornering s eCBS | |
| zadná brzda | 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň, ABS s cornering s eCBS | |
| prístrojovka | 6,9" TFT displej, optické spojenie, rozlíšenie 1,280 x 480 px | |
|
||
| palivová nádrž | 17 l | |
| pohotovostná hmotnosť bez paliva | 186,5 kg | |
| výška sedadla | 855 mm | |
| rázvor | 1 477 mm | |
| sklon | 24° | |
| svetlá výška | 98 mm | |
| prevedenie | Monoposto | |
|
||
| bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, Režimy výkonu, Ducati Slide Control (DSC), Bosch Cornering ABS, Ducati Brake Light (DBL), Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati Trakčná Kontrola (DTC) DVO, Ducati Wheelie Control (DWC) DVO, Automatická kalibrácia kolies, Engine Brake Control (EBC), Race Brake Control, Road eCBS | |
| štandardná výbava |
Mechanické nastavenie Öhlins tlmičov, Lithium-ion batéria, tlačidlá rýchleho nastavenia, Disky z kovanej zliatiny, Coming Home, Monoposto, Ducati Power Launch (DPL) DVO, TFT farebný displej, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), automatický vypínanie smeroviek, Lap Timer, Pit Limiter, nastaviteľná dĺžka zadného tiahla, Ducati Racing Gearbox (DRG) s Ducati Neutral Lock (DNL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, Öhlins tlmič riadenia SD20 Záslepky na uchytenie zrkadiel, Záspleky na uchytenie držiaka EČV, Karbónový kryt spojky |
|
| príprava na | Ducati Data Logger (DDL), Anti-Theft, Tempomat, Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), USB port, Ducati Multimedia System (DMS), Navigácia Turn By Turn. USB port, Lap Timer Pro, Vyhrievané rúčky, Sedadlo a stupačky spolujazdca, Senzor lineárneho nárazu | |
| záruka | 4 roky bez obmedzenia km | |
| servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |