Hypermotard 950 RVE
Štýl, ktorý nezostane bez povšimnutia.
Skutočný supermotard je jednovalec. A to je všetko. Jednoduchý, kompaktný, štíhly a agresívny. Dizajn Hypermotard 698 Mono sa sústreďuje okolo týchto prvkov, ktoré sa snúbia so sofistikovanými a čistými líniami, ktorými vyniká každá Ducati.
Vzhľad nového Hypermotarda 698 Mono kopíruje charakteristické črty supermotarda pripraveného na preteky. Čisté línie, kompaktné tvary a agresívny štýl. Odvážny, ale rafinovaný vzhľad sa vyznačuje vysokým sedadlom, jednoduchou, rovnou obojstrannou kyvnou vidlicou a štíhlou zadnou časťou. Blatník je vysoký a priestranný, zatiaľ čo zadné kapotáže sa obopínajú okolo výfuku a ponechávajú priestor pre držiak ŠPZ. Jedinečným prvkom sú dvojité tlmiče namontované vysoko na oboch stranách zadnej časti, charakteristický prvok rodiny Hypermotard a tiež pretekárskych bicyklov Supermotard.
Nový Superquadro Mono.
Najnovší motor Ducati je už prvý vo svojej triede. Superquadro Mono, odvodené od motora Superquadro s objemom 1285 cm3 z 1299 Panigale, predvádza pretekársku DNA Ducati len v jednom valci. Po Superquadro zdedil pretekársky charakter aj desmodromický systém, ktorý mu umožňuje dosiahnuť vyššie otáčky ako ktorýkoľvek iný a naplno sa prejaviť, pre skutočne vzrušujúci výkon.
Obmedzovač je nastavený na 10 250 otáčok za minútu: žiadny iný jednovalcový motor nedokáže dosiahnuť túto rýchlosť otáčania. Výkon je najvyšší vo svojom segmente, 77,5 k pri 9750 ot./min a krútiaci moment 63 Nm pri 8000 ot./min.
Rekordný výkon sa spája so štandardnými servisnými intervalmi, výmenou oleja plánovanou každých 15 000 km a kontrolou ventilovej vôle každých 30 000 km.
Dostupné v depowerovanej verzii pre licenciu A2.
Pokročilá elektronika
Hypermotardy najnovšie disponujú najnovšou inerciálnou jednotkou Bosch 6D IMU, ktorá podporuje nasledujúce systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verzia RVE je doplnená o rýchloradenie (DQS) up/down.
| MOTOR | |
| typ | kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
| zdvihový objem | 937 ccm |
| vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
| kompresný pomer | 13,3:1 |
| výkon motora | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
| krútiaci moment | 96Nm @ 7250rpm |
| palivový systém | elektronické vstrekovanie, systém Ride-by-Wire |
| výfuk | ocelový tlmič s katalyzátorom a dvoma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlmiče |
| emisie | Euro 5 |
| PREVODOVKA | |
| typ | 6 stupňová |
| pomer | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
| primárny prevod | pomer 1.85:1 |
| sekundárny prevod | reťaz |
| predné ozubené koleso | 15 zubov |
| zadné ozubené koleso | 43 zubov |
| spojka | antihoppingová viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná |
| PODVOZOK | |
| rám | priehradový z oceľových rúrok |
| rázvor | 1493 mm |
| sklon prednej vidlice | 25° |
| predné tlmiče | Marzocchi 45mm plno nastaviteľná vidlica, upside-down |
| zdvih | 170 mm |
| predný disk | 10-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17" |
| predná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso III, 120/70 ZR17 |
| zadný tlmič | nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica |
| zdvih | 150 mm |
| zadný disk | 3-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17" |
| zadná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso III, 180/55 ZR17 |
| predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
| zadná brzda | 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch ABS |
| palivová nádrž | 14,5 l |
| pohotovostná hmotnosť bez paliva | 193 kg |
| elektronika | prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down |
| záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
| farba (rám/kolesá) | červená (červený/čierne) |
| prevedenie | dvojmiestne |
| výška sedadla | 870 mm |
| servisný interval | olejový servis: 15.000 km/12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km |