Hypermotard 950 SP
Rodina Hypermotard je teraz obohatená o nový Hypermotard 950 RVE. Nový Hypermotard 950 RVE sa vezie na vlne úspechu, ktorú dosiahol koncept Hypermotard 950 v roku 2019, predstavený na Concours d’Elegance Villa d’Este. Nová verzia v skutočnosti zachytáva tento veľmi livrej, koncipovaný a vyvinutý Ducati Style Center, a zdôrazňuje ľahkosť a agresivitu motocykla pomocou vysoko nárazového grafického rozloženia, inšpirovaného mestskými grafitmi a vytvoreného s rovnakou starostlivosťou ako koncept z roku ktoré odvodzuje.
Motardovy štýl
Východiskovými hodnotami dizajnu nového Hypermotard je minimalizmus, agresivita, ľahkosť a hravosť. Verzia SP toto ešte podčiarkuje špeciálnou grafikou.
HyperAdrenalin
SP verzia disponuje Öhlins podvozkom, rychloriadením DQS, ľahkými kovanými kolesami Marchesini, odnímateľnými stupačkami spolujazdca a karbónovými doplnkami.
Nekončiaca zábava, číry adrenalín
Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru.
| MOTOR | |
| typ | Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod |
| zdvihový objem | 937 ccm |
| vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
| kompresný pomer | 13,3:1 |
| výkon motora | 84 kW (114 hp) pri 9000 otáčkach |
| krútiaci moment | 96 Nm pri 7250 otáčkach |
| palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire |
| výfuk | hliníkové koncovky výfuku s katalyzátorom a dvomi lambda sondami |
| emisie | Euro 5 |
| spotreba paliva | 5,2 l/100 km |
| PREVODOVKA | |
| typ | mechanická, 6 prevodových stupňov |
| pomer | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
| primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,85:1 |
| sekundárny prevod | reťaz |
| predné ozubené koleso | 15 |
| zadné ozubené koleso | 43 |
| spojka | viaclamelová v olejovej náplni, mechanicky ovládaná |
| PODVOZOK | |
| rám | priehradový z oceľových rúrok |
| rázvor | 1498 mm |
| sklon prednej vidlice | 25,5 ° |
| predné tlmiče | 48 mm plne nastaviteľná upside-down vidlica OHLINS |
| zdvih | 185 mm |
| predný disk | 3-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatín, 3,5" x 17" |
| predná pneumatika | PIRELLI Diablo Supercorsa SP V3, 120/70 ZR17 |
| zadný tlmič | plne nastaviteľný s progresívnou charakteristikou OHLINS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica |
| zdvih | 175 mm |
| zadný disk | 3-lúčový, kovaný, z ľahkých zliatin, 5,5" x 17" |
| zadná pneumatika | PIRELLI Diablo Supercorsa SP, 180/55 ZR17 |
| predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, radiálna pumpa s nastaviteľnou páčkou, náklonové ABS |
| zadná brzda | 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, ABS |
| palivová nádrž | 16 l |
| pohotovostná hmotnosť bez paliva | 191 kg |
| elektronika | farebná TFT prístrojová doska, DTC EVO, náklonové ABS EVO, Ducati wheelie control (DWC) EVO, Ride-by-Wire, jazdné režimy (RACE, SPORT, WET) |
| záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
| farba (rám/kolesá) | červená s bielou (červený/čierne) |
| prevedenie | dvojmiestne |
| výška sedadla | 890 mm |
| servisný interval | 15 000 km / 12 mesiacov |
| vybavenie | Kované disky kolies MARCHESINI, karbónový predný blatník, karbónové kryty rozvodov, denné LED svietenie, obojsmerný quicskshifter DQS, USB zásuvka |