DesertX

Dream Wilder

937 cc
110 hp (81 kW) @ 9,250 rpm
92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) @ 6,500 rpm
875 mm
202 kg
DesertX

Dream Wilder

Prieskum. Zábava. Výkon. A veľká túžba odísť smerom k horizontu. Identita tohto motocykla nenecháva priestor na pochybnosti: už len pohľad naň vás vnesie do atmosféry pretekov Dakar. DesertX je prvá moderná Ducati s 21" predným kolesom a 18" zadným, odpružením s vysokým zdvihom a novým rámom navrhnutým špeciálne pre off-roadové zážitky.

DesertX

Vyvinuté tak, aby vás posunuli na maximum

Vezmite svoje najdivokejšie sny a splňte si ich. Priveďte pár priateľov a pripravte sa užiť si dobrodružstvo svojho života. DesertX vás vezme na cestu.

DesertX

Technológia pre dobrodružstvo na celý život

Pracovali sme na základe našich najlepších poznatkov z hľadiska ergonómie, motora, aerodynamiky a elektroniky. A vyvinuli sme nový špecifický podvozok pre off-road. DesertX je funkčný, „športový nástroj“, kompetentný, technologicky vyspelý a efektívny ako všetky Ducati.

Objem
937 cc
Výkon
110 hp (81 kW) @ 9,250 rpm
Točivý moment
92 Nm (68 lb-ft, 9.4 kgm) @ 6,500 rpm
Hmotnosť
202 kg
Bezpečnostné vybavenie
Jazdné módy, Výkonové módy, Ducati Wheelie Control (DWC), Motorová brzda (EBC), Ducati Quicl Shift up/down (DQS), Tempomat, full LED, DRL, Ducati Brake Light (DBL), USB zásuvka, 12V zásuvka, samovypínacie smerovky, Tlmič riadenia
Kontrola ventilov
30.000
MOTOR  
typ Testastretta 11°, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod
zdvihový objem 937 ccm
vŕtanie x zdvih 94 x 67,5 mm
kompresný pomer          13,3:1
výkon motora 81 kW (110 hp) pri 9250 otáčkach
krútiaci moment 92 Nm pri 6500 otáčkach
palivový systém elektronické vstrekovanie paliva BOSCH, 53-mm škrtiaca klapka s elektronickým ovládaním Ride-by-Wire                                                                                                            
výfuk koncovka výfuku z antikorovej ocele s katalyzátorom
   
PREVODOVKA  
typ mechanická, 6 prevodových stupňov
pomer 1 = 38/14, 2 = 31/17, 3 = 26/22, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/25                                                                                                                                                                                           
primárny prevod ozubené kolesá, pomer 1,8:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 49
spojka Viaclamelová mokrá spojka s hydraulickým ovládaním, samočinné pôsobenie na pohon, šmykľavý chod pri dobehu
PODVOZOK    
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1608 mm
sklon prednej  vidlice 27,6 °
predné tlmiče elektronický, semiaktívny Ducati Skyhook Suspension EVO
zdvih 230 mm  - 220 mm
predný disk Vypletaný disk, 2.15 "x 21"
predná pneumatika Pirelli Scorpion rally SRT 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL
zadný tlmič Plne nastaviteľný KYB monoshock, automatické nastavenie predpätia pružiny, hliníkové obojstranné otočné rameno
zdvih 230 mm - 220 mm
zadný disk Vypletaný disk,  4,5 "x 18"
zadná pneumatika Pirelli Scorpion Rally SRT 150/70 R18 M/C 70V M+S TL
predné brzdy 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4-piestikové radiálne stremene BREMBO Monobloc, ABS
zadná brzda Kotúč Ø 265 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách
palivová nádrž 21 l
emisie 133 g / km
spotreba 5,6 l / 100 km
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
bezpečnostné vybavenie Jazdecké režimy, Výkonové režimy, ABS v zákrutách, Trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, Denné svietenie, Brzdové svetlo Ducati
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla Nastaviteľné, 875 mm
servisný interval 15 000 km / 24 mesiacov
Štandardné vybavenie                                      Podsvietené spínače na riadidlách, 5 "farebný TFT displej